Χάλασε; Θέλει αλλαγή; Πότε πας στο φθηνότερο & πότε το αποφεύγεις;
Κάποια ανταλλακτικά αξίζουν τα λεφτά τους. Κάποια εξαρτήματα το ίδιο. Όμως για κάποια αναλώσιμα, πας καρφί στο φθηνότερο. Ποιό;
Ποιο είναι το εξάρτημα ή ανταλλακτικό που πάντα αγοράζεις το φθηνότερο;
«Πέθανε» η μπαταρία. Το ξέρεις ότι θα συμβεί. Και όταν «πεθαίνει» εκτός από ότι σε αφήνει όπου σε «πετύχει», θέλει και τα λεφτά της για να αντικατασταθεί. Η διαφορά στις τιμές μπορεί να είναι από 20% ως και 100% αν πας σε μεγάλη επώνυμη μάρκα. Πας καρφί στη φθηνότερη, ή ψάχνεις μια μέση λύση; Ή μήπως αξίζει η ακριβή;
Και τα λάστιχα; Εδώ γίνεται «μάχη» αφού τα λεφτά είναι πολλά, οι επιλογές επίσης, ενώ μαζί με τα άλλα έχεις και τη «σφήνα» των μεταχειρισμένων. Φθηνά καινούργια κινέζικα, ακριβά καινούργια επώνυμα, ή στην ενδιάμεση τιμή, μεταχειρισμένα επώνυμα. Αν και τα επώνυμα αυτά θα είναι χιονολάστιχα, που στην Ελλάδα, όσο πέλμα και να έχουν ακόμη, είναι μάλλον ακατάλληλα. Τι κάνεις όμως; Το φθηνότερο ή όχι;
Και η λίστα με τα αναλώσιμα συνεχίζεται. Στα λάδια, τα μπουζί, τα φίλτρα, κάνεις οικονομία; Πας στο φθηνότερο όταν οι προδιαγραφές είναι οι ίδιες αλλά η μάρκα όχι; Στα τακάκια ή τις δισκόπλακες; Μήπως εκεί πας σε μάρκα, και άρα ακριβότερα; Ή και εκεί επιμένεις στο φθηνότερο;
Όταν μιλάμε για πιο ακριβά ανταλλακτικά, τότε μήπως το πράγμα αλλάζει; Αμορτισέρ, για παράδειγμα. Ή δίσκο πλατό. Και γενικά όταν το ανταλλακτικό υπάρχει και σε πολύ φθηνότερη έκδοση, αυτά που (ίσως κακώς) τα λέμε «μαιμού» ή «ιμιτασιόν». Είναι κάθε φορά εκτός συζήτησης; Ή μήπως κάποια ανταλλακτικά τα προτιμάς πάντα στην φθηνότερη μορφή τους, κι ας είναι ότι είναι, αρκεί να «κλείσουν» την τρύπα;
Τι λες λοιπόν; Πότε διαλέγεις κατευθείαν το φθηνότερο; Και πότε πας χωρίς συζήτηση στο ακριβότερο; Ποιό είναι το κριτήριο, και πως διαλέγεις και εμπιστεύεσαι;
πηγη : autotriti.gr