Ένα χρόνο μετά το facelift,η δεύτερη γενιά Nissan Qashqai είναι άνετα το πιο δημοφιλής crossover της χώρας – αλλά αυτή είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά και ο ανταγωνισμός είναι έντονος.
Οι αντίπαλοι άρχισαν να βλέπουν το Qashqai που καθορίζει την κλάση με δυναμικό χειρισμό και σύγχρονη ψυχαγωγία, πρέπει να πούμε με πολύ υψηλές πωλήσεις. Έτσι, για να διατηρήσει τη θέση της στην κορυφή, η Nissan έχει δώσει έμφαση στην τεχνολογία και στους νέους κινητήρες.
Υπάρχει ο κινητήρας βενζίνης, ένα υπερτροφοδοτούμενο τετράτροχο 1.3-λίτρων, το οποίο αντικαθιστά τους κινητήρες 1,2 και 1,6 λίτρων. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις και οι δύο εκδόσεις είναι πιο αποδοτικές από τις προηγούμενες, με βελτιωμένη οικονομία καυσίμου και χαμηλότερη εκπομπή ρύπων με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης. Επιπλέον, συντονίζονται για να παρέχουν μεγαλύτερη ροπή στο χαμηλότερο άκρο της σειράς στροφών – κάτι που δεν υπάρχει στον παλιό 1.2.
Ο πιο ισχυρός κινητήρας των 158 ίππων μπορεί τώρα να συνδυαστεί με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με επτατάχυτο διπλό συμπλέκτη, ακολουθώντας τα βήματα του GT-R.
Βενζινοκινητήρας και πετρελαιοκινητήρας 1.5 λίτρων και θα ακολουθήσει ένας πετρελαιοκινητήρας 1.7 λίτρων στις αρχές του 2019. Ο τελευταίος θα επαναφέρει τη μετάδοση CVT στη σειρά μαζί με την τετρακίνηση. Όλα τα μοντέλα βενζινοκινητήρων είναι μόνο για μπροστινή κίνηση.
Τεχνική προδιαγραφή DCT της Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 160 Tekna
Η πώληση τώρα του κινητήρα1332cc, τετρακύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος, βενζίνη ισχύος 158bhp στις 5500rpm ροπή199lb ft στις 1600-3500 στροφές, κιβώτιο ταχυτήτων έξατάχυτο μηχανικό Απόβαρο 1435kg ταχύτητα Top 197χλμ/ώρα 0-100χλμ σε 9.9sec οικονομία καυσίμου 49,4 mpg CO2 131g / km, αντίπαλοι Seat Ateca , Skoda Karoq.